Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

April 20, 2011

How to propose a girl woman marriage?

The topic? Adoi! I'm not trying to give the guys out there any tips lor. Sila jangan salah faham. Cuma...Okay. I write about this situation for an example.

The guy asked the girl that he loves so much for an answer of a question.

The guy : You..macam mana ni? 
The girl : Macam mana ape?
The guy : Macam mana nak cakap dekat abah I suruh pinang you? 
The girl : Err...*soalan apakah ini?* Ermm...you cakap la dengan abah you.
The guy : Cakap macam ni ke : Abah..boleh tak tolong pinangkan **** untuk abah? 
The girl : Eh, you nak I jadi mak tiri you ke??? *sempat lagi kan bergurau mamat ni..huhuhuhu..
The guy : Eh, salah la...*sambil tersenyum comel*. Erm...you tolong la tuliskan kat atas kertas apa yang I kena  cakap dekat abah i..
The girl : Errr....*blurr...apakah?

Perlu ade script ke? Okay. Memang aku blur...Macam mane? *Pang diri sendiri laju-laju

0 babbles: