Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

December 17, 2010

Another crappy entry..

Aku rindu gila babs kat dia. Tak tahan sangat dah ni so terpaksa tulis. Lagi 15 hari baru dia balik. Nak call selalu takut dia busy. Nak massage message secara pukal tapi nanti bosan pulak dia. So ku tahan aje la.... Tak mo kacau dia yang dah maha serabut tu. Kalau kita nak dia faham kita, kita kenalah faham dia dulu. Betul tak? Apa yang penting??? KERJASAMA!

Tadi sempatlah bermessage dengan dia kejap. Tapi I asked him first whether he's tired or not. Seems he said okay, then I asked him something. Aku tanya dia whether dia kisah tak if isteri dia tak pandai masak. Then he said tak kisah. Wahh...beruntungnya siapa jadi wife dia. Tak kisah pun kalau tak ke dapur. Tet!! Yelah ke dapur nanti abes jari-jemari yang mulus jadi kasar..kuku yang cantik abes la nanti...pastu kuning kena kunyit masa nak goreng ikan or ayam...huahuahua...

Tapi aku bukan type yang jari-jemari halus lagi mulus. Pernah sekali dia pegang tangan aku (Sila jangan tiru aksi ini ya) and ayat pertama yang keluar dari mulut dia "Apsal tangan u kasar?"..Ooo..kasar ek? Tet!! Dah la tangan ni bertanda-tanda minyak panas. Kuku pun sentiasa pendek. Senang aku nak masak..Tak payah risau kuman kat kuku tu melekat kat makanan. Aku kalau tak ke dapur rasa macam tak lengkap hidup ni. Setuju tak?

But aku still la pergi spa, buat lulur so on and so forth. Nanti dia lari susah hidup aku..Meroyan mak!!!!!!!!!!!

Rata-rata  kawan-kawan aku yang lelaki meletakkan kecantikan sebagai faktor pertama mencari calon isteri. "Yang penting cantik, gebu...baru aku selera.." tu memanglah jawapan normal. Even Encik Boify pun pantang kalau  perempuan cantik lalu depan mata..aku tanya soalan mesti kena repeat. Kepala tu boleh pusing 360 darjah! Haish. Nak buat macam mane... Dah nama lelaki...kenalah terima seadanya ye..

Oh...I really miss him so badly. Tadi masa meroyan borong make up, rasa dah lupa sikit..Now sebab hujan kat luar terus datang balik.. Eh, apa kena-mengena hujan dengan rindu pulak? Mengarut dah aku ni....

Penulis bersama jejaka yang dah berjaya mencuri hati beliau..
Mamat tu la yang aku dok rindu bebenor ni. Dugaan..dugaan...Harap-harap tahun depan rezeki akan melimpah ruah..InsyaAllah, if panjang jodoh dapat la kami menghalal kan our 4 years relationship ni. Amin. InsyaAllah.. Doakan kami ya.

Okay peeps. Better off to bed right now. Tomorrow pagi-pagi nak gerak dah. Like always, family vacay. Walaupun masih ada lagi saki baki chicken-pox kat badan aku. Aku tetap insist nak ikut. Degil memang la macam tu. Huahuahua.


Hugs and kisses,

0 babbles: