Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

December 17, 2010

It's worth it.

I just finished my skin care routine.Hari ni hari saya pakai mask. Just nak share pasal mask ni. Memang best!! Before pakai mask ni, kena scrub dulu muka...bagi liang roma terbuka...Aku suggest kan pakai Skin Food's rice mask die.Even dia mask tapi dia ada butir-butir dan boleh jadi scrub.. Best sangat!! Tapi sekarang scrub St. Ives apricot aku ade lagi...aku habiskan dulu..Jangan membazir ye nolks..Tet!Then after men-scrub muka, boleh le tepek mask ni sambil buat massage sikit kat muka..Bila lepas cuci ( it's a wash-off mask)...wah...rasa kulit muka licin je...lepas tu rasa macam anjal je...Baru 4 kali pakai..rasanya dah jatuh cinta. Tak menyesal la beli..

Aku memang suka product from Skin Food ni. It's a Korean product. Tak taulah...kulit muka aku ni sesuai pakai product Korea kot. (Jepun pun okay jugak..) Untuk skin care macam facial wash, facial lotion, day cream sume, aku pakai Simply Sity sekarang ni, made in Korea jugak.Baru sebulan pakai...So far Alhamdulillah la...Haih...Lepas ni duk Korea le aku...Tet!!

Skin Food's Agave Cactus Mask
Inilah dia mask yang aku cakapkan tu. Agave cactus mask from Skin Food. The price is RM102.50 kalau tak salah aku.Tapi RM100+ la. Boleh pakai sampai 6 bulan tau. Salah satu sebab suka Skin food ni tu la sebab barang dia tahan lama. Owh...ku telah jatuh cinta dengan mask ini. Suke...suke...mak suke!!! Lepas ni bercita-cita nak try night cream dia plak. Tapi sekarang ni kena habiskan dulu SK-11 Facial Treatment Repair C tu dulu. SK-II yang ni pun best jugak tau...ngee~

Nota kaki: I will be off to Cameron Highland for 3 days. Will blog again as soon as I come back, InsyaAllah. Will miss you guys so much. Take care ya.

Hugs and kisses,

1 babbles:

Nur Ardilla Najwa said...

salam, jemput join contest d blog saya.

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html