Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

November 14, 2010

Quick post

Sunday will always be the best day for me to post at least an entry. Yay! I’m now at Seremban, by the way. Yesterday I went to my niece’s Hari Anugerah Kecemerlangan at Kompleks Belia dan Sukan, Paroi. Hmm...sedar tak sedar dah darjah 5 dah tahun depan my lovely Fatihah. How time flies!!

Oh ya, last Friday akhirnya dapat jua ku menikmati hidangan di Fullhouse Cafe!! I was mesmerized by the deco of that cafe. Oh, not to forget, and the sweet and lovely cakes!! Thanks to my gorgeous and cute sisters Nabeela and Nadia sebab bagi saya kidnapped mereka like always. And thanks to uncle and auntie because allowed me to do so. Lepas bawak Titine ke “klinik” untuk diservis, terus shoot ke Subang Jaya to fetch them. Jalan-jalan cari pasal kat Sunway Pyramid then terus menuju ke destinasi. Makan sampai lebam. Sampai rumah mama ajak makan lagi. Sebab hari tu telah tak sempat makan, jadi ni dah 2 kali mama ajak. And..makan lagi!!!! Yay!! Gundu la mak lepas ni nolks!

Owh, nampaknya ku tidak boleh mengepost entry secara panjang lebar you olz! My sis called me and I will off to Sunway Pyramid again..Yay!

Jom layan gambar!!

From left to right: Aliah, Najwa and Saifullah

Congrates kakak!

Fatihah with her mommy..=)

Cuz we are family.....

Me with the kids...



Hugs and kisses,


*Harap-harap dapat berjumpa dengan beliau yang baru pulang dari outstation semalam...*

0 babbles: