Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

April 12, 2010

300th

Diam tak diam, ini ialah entry saya yang ke 300. Wow! Pat on my shoulder..Huu. Anyways, kepala saya masih terasa sengal akibat terhantuk yang kuat semalam. And my ulcer is getting worse. I got another one just next to the previous ulcer. It hurts me so much sebab ulcer bertuah ni naik dekat hujung lidah. Yesterday sangat struggle nak mengajar. And hari ni terasa sangat "dok ghok". Ulcer + headache = I'm so sick!!

I'm looking forward for this coming weekend. I just can't wait to meet Ana, Dilla, Ila, Wawa (well, perhaps) and Joe and the rest of my classmates. And I just can't wait to meet Mrs. Sab and her hubby. Macam seronoklah bukan dapat berkahwin. Bila seorang lelaki tu melamar anda, anda ialah wanita paling bertuah di muka bumi ini, tahu? Why? Because you are the chosen one. Anda sangatlah special. Wah~~bilakah saat itu akan menjelma?? Mari berangan sebentar.

Oh ya! Speaking about dreaming, I have something in my mind right now. Boleh tak if, saya nak ke butik pengantin dan nak try baju-baju pengantin yang ada kat situ? Oh, sila jangan salah faham. I'm not going to get married. Just nak cuba-cuba. Mana lah tau kot-kot saya tak berpeluang pakai baju tersebut. Boleh tak berbuat seperti yang demikian? Agak-agak orang kat butik tu marah tak?

Tapi saya kena buat confession dulu..which I'm still have not decide yet whether to confess it or not. Jangan tanya kenapa or apa. Sampai masa nanti saya akan cakap kat kamu semua. Okay?

By the ways, thanks Farini for that song. Sangat sesuai. Every other time. Thanks.


0 babbles: