Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

March 07, 2010

Saya berasa sangat happy!

Last weekend I went back to see my beloved Mr. Z. Sangat teruja dan happy even ada la certain things yang agak tidak menggembirakan hati. Tapi bisa diatur. Sedangkan lidah lagi tergigit, inikan pula saya dan dia. Haha. By the way, thanks Anez sayang sebab bagi I stay kat your place. Next time nanti I masakkan lagi. Okay?
On Thursday, I spent almost of my time with him. We had our lunch at Manhattan Fish Market and celebrating our 4th year of anni. Some people might say: Apela sambut anni. Perlukah nak ingat anniversary tu? Belum kahwin pun.
But for me, PERLU. Sebab setiap perkara yang kami lakukan bersama adalah kenangan yang tak kan dapat kami lupakan sampai bila-bila. Oh, mungkin anda anggap saya angau atau mungkin anda menganggap saya mengada-ngada. Terpulang pada anda. Apa yang penting, masing-masing sudah pun serious dengan relation ni. Doakan kami cepat-cepat menghalalkan apa yang patut kami halalkan. InsyaAllah kalau ada rezeki, akan dipercepatkan. Yang penting keikhlasan dan restu keluarga. Anyways, thanks dear for that Anna Sui. Really love it!
I had a very very great weekend. Plus, dapat jumpa Farini and hang out together sambil dapat membeli sepasang kasut from Charles and Keith. Wee~Dan yang paling best went to Hutan Lipur Kanching with him. We were having picnic. Romantik you! Haha. Membuat survey kat tempat tersebut untuk his big family gathering. Overall, okay la. Memang sesuai buat family event and mandi-manda. Air terjun die pun cantik. Saya tersangat gigih mendaki anak-anak tangga ke air terjun dengan memakai high-heels. Ye, kasut bertumit tinggi. Berdenyut-denyut tumit saya. Rasa like I was losing my feet for a while. Nasib baik pembakar semangat saya yang macam Jason Mraz (bak kata tuan empunya badan sendiri) tu ada. If not, dah tentu-tentu saya tak kan gigih nak memanjat anak tangga tersebut dengan membawa tikar, bag camera si dia dan pelbagai makanan. Mr. Z bergambar sakan. Maklumlah..dah ada second girlfriend.

Me: Sayang ke camera ni?
Him: Of course! This is my second girlfriend.
Me: Habis tu I?
Him: You wife I.

Terkedu sebentar. Amin!Then we went back and spent time together borak-borak sebab malam tu dah nak kena balik Terengganu. Rasa macam tak nak balik. lagi-lagi when he said: "B, you tak payah la balik." Dang! Terus berkaca mata saya. I wish I could. But I have to work. Anak-anak saya tengah tunggu saya kat sekolah. Sabar ye sayang, cuti sekolah nanti I balik lagi. Tak lama. Khamis ni je. Sabar tau.

Him: Impian pertama I dah tercapai.
Me: Apenye?
Him: Beli camera. Tinggal impian kedua je belum tercapai lagi.
Me: Apenye?
Him: Kahwin.

Everyday I doakan you. Kita sama-sama doa semoga impian kita tercapai.


p/s: Ada sesiapa yang nak sponsor kami? Farini, jadi kan pakej honeymoon kami ke Korea? yay!! Gambar akan dikongsi kemudian. Harap maklum.

2 babbles:

pphoenix said...

farini just quit her job
haha

Akmar Amon said...

why???????????????
the honeymoon package is still available, isn't it?