Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

November 16, 2009

Impian

First of all, sorry for keeping this entry too long in my draft box. I was busy searching for the pictures to be uploaded in this entry..*which sort of like disappointing me, actually*
Well....semua orang pun ada impian masing-masing. Impian nak jadi kaya, nak buka restoran sendiri, nak kahwin kat bulan, nak kahwin dengan putera raja dan banyak lagi. I have my own too. Sekarang ni Akma tengah merancang perkahwinan impian beliau. Yup..I know that this thing is too early but we need a proper plan for our future, isn't it?
Let see how my dream wedding looks like..Okay..Akma mahukan majlis perkahwinan bertemakan classic and unique. Baju saya? Saya nak pakai baju kurung moden. Material? Of course la songket putih. Penat mencari songket putih di Pasar Payang which I couldn't find any. Tak pe..Banyak lagi masa..*okay...akan dipertimbangkan material lain kalau tak dapat cari songket putih*Then Akma akan sanggul rambut and selit sekuntum bunga putih di celah my ear.. wah...sungguh klasik! Okay, baju saya akan lebih kurang macam ni:


Cantik bukan?

Okay move to warna tema. Warna tema yang saya impikan ialah putih dan merah. Pelamin saya? Erm.....mestilah nak yang unik dan klasik yet simple. Erm puas dah cari contoh gambar di internet. Well lebih kurang macam ni la:


Simple but nice,kan?

Kalau hantaran pula, saya nak yang simple sahaja. Saya tak nak lah sampai berbelas-belas dulang. Saya cuma nak tujuh dulang sahaja. Al-quran, telekung dan sejadah, sirih junjung, chocolate, kasut, handbag dan perfume. Theme colour of course putih dan merah, letak dalam bekas yang sangat tradisional dan klasik. Erm..saya tak dapat cari gambar la... Tapi everything dah ada dah dalam kepala saya. Now...just nak kumpul duit to make my dream comes true. And just wait and see who's going to be the groom. Till then.
Assalamualaikum.

0 babbles: