Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

July 07, 2009

So many things to do...........

Assalamualaikum. Sorry because lately I'm quite busy as I'd already started working. Since dekat office belum ada internet so saya tak dapatlah nak mengupdate blog. Sekarang ni pun saya sedang menyiapkan kerja. Sangat banyak kerja sebab ada submission of tender this coming Friday. So esok and lusa kenalah saya stay back kat office. Haih~
By the way, sakit kepala saya datang balik. Yang pelik kat sebelah kiri je.Saya dah rasa kat bahagian kiri kepala saya ada sort of ketulan yang dulu kecil tapi semalam saya rasa kind of dah besar sikit. Bila saya tekan, ianya sangat menyakitkan. Sampai berpeluh-peluh saya menahan sakit. Rasa macam nak muntah pun ada. Apakah itu? Saya amat takut. Dan saya juga amat takut nak pergi berjumpa dengan doktor. Owh, badan saya sangat melekit. I want to take a shower. Till then.

2 babbles:

AnEs said...

babe..i pun kene camtu jgk dulu..pastu g d0ct0r dia bagi ubat..erm..d0ct0r kate sbb migrain and stress..i suggest u g la jumpe doct0r..

Akmar Amon said...

thanks babe...