Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

July 12, 2009

Impian

Setelah sekian lama baru saya perasan yang wishlist ada lagi 7 yang belum tercapai. Sekarang ni Alhamdulillah saya dapat KPLI dan cita-cita saya ingin menjadi guru akhirnya tercapai. Now barulah saya rasa lega sebab dah dapat diserap masuk ke government. Bekerja dengan government ada banyak kelebihannya. Memandangkan bakal suami saya seorang staff di bahagian swasta, maka adalah lebih stabil kalau saya bekerja dengan government. Barulah balance. Lagipun banyak kelebihan kalau bekerja dengan government. Yang penting ada pencen. Huu~

Memandangkan saya sudah dapat pekerjaan yang kira stabil, InsyaAllah..my next aim is nak kumpul duit banyak-banyak sebab nak kahwin dengan si dia. Membeli-belah sudah sangat tidak penting bagi saya sekarang. Aik??Semacam peliklah ayat tersebut. Kenapakah?Sebab now saya lebih cenderung nak membina keluarga with him dalam jangka masa 2-3 tahun ni, InsyaAllah. Itulah impian saya sekarang. You guys have to pray for us. Amin. Till then, Assalamualaikum

0 babbles: