Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

June 20, 2009

Thank You!

Sekarang saya sedang menghitung hari. Hari apakah? Semestinya hari lahir saya yang ke-23! Tak sangka saya sudah semakin meningkat dewasa a.k.a. dah tua. Huhu~ Teringat kembali sambutan hari lahir saya yang lepas-lepas. Well to be honest, saya adalah type yang jarang celebrate birthday saya. Selama hampir 23 saya hidup, boleh dikira dengan jari berapa kali saya celebrate my birthday. What I mean by celebrate is that sambutan yang meriah siap dengan party and cake, presents yang sangat banyak and so on. Bercakap tentang cake, saya juga jarang makan birthday cake yang dihadiahkan dari orang lain. Bukan tak pernah langsung tapi jarang la. Dan jarang juga orang buat surprise party untuk saya except time di SAMURA dulu.
However, I have my own way on how to celebrate my birthday. Biasanya setiap kali birthday, saya akan beli sesuatu untuk diri saya sebagai hadiah. This year, kalau ada budget yang lebih, saya nak belikan diri saya seutas jam tangan. Now tengah survey jam. Kalau boleh nak beli Swatch, Esprit, Elle, Paris Hilton or Fossil. Mengapakah jam tangan? Sebab saya dah hampir 6 tahun tak beli jam tangan. Jam tangan Elle dan BUM saya ni masih lagi okay. Tapi dah lama sangat kan saya tak beli jam? Well kalau budget tak cukup, saya akan belikan diri saya seekor ikan emas untuk menggantikan Nemo yang dah mati. Saya dah pun memilih nama untuk ikan saya. I will name it "Hubert". Comel bukan? Sangat sesuai untuk seekor ikan emas. Tapikan saya tak suka kalau orang lain hadiahkan saya ikan as a pet or anything as a pet. Ask me why? Sebab what if pet tu mati, akan nampak lebih tragic. Mesti orang yang hadiahkan kat saya fikir saya ni tak pandai jaga ikan tu. Padahal setiap benda hidup pasti akan mati jugak. So lagi better kalau saya sendiri yang beli. Lagipun saya boleh pilih mana yang saya suka.
Well bercakap tentang hadiah, saya dah pun dapat satu birthday present from my parents. It's a pair of heart-shaped gold with white gold plated earring. Earring memang termasuk dalam senarai birthday wishlist saya yang akan saya keluarkakan tak lama lagi. So lovely! Saya sangat suka! Hadiah yang kedua mahal saya pernah dapat. Of course hadiah yang paling mahal is kasih sayang dari orang-orang yang saya sayang! Betul tak? Well berbalik ke hadiah saya tadi. Saya tak sempat ambil gambar sebab saya terus je pakai. Anyways, thanks to mom and dad for this lovely gift! I love you,mom and dad. And to my beloved daddy, Happy Father's day! Thank you once again.
Till then, assalamualaikum.



0 babbles: