Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

June 16, 2009

KAWAN

Kawan. Sangat sukar untuk ditafsirkan. Ianya satu word yang sangat subjektif bagi saya. Mangapakah? Kerana diri terasa belum berjumpa dengan kawan yang betul-betul always by my side like Fran and Niles dalam siri The Nanny. Like Lilly and Miley in Hannah Montana. Or like Priya and Jhanvi dalam movie Har Dil Jo Pyar Karega ataupun macam dalam cerita F.R.I.E.N.D.S. Saya masih lagi mencari kawan yang betul-betul percaya satu sama lain. Kawan yang betul-betul menghargai perasaan each other,kawan yang sentiasa be there when you really need them, kawan yang sincere, kawan yang sering berkongsi kegembiraan dan kesedihan together dan kawan yang betul-betul menyayangi satu sama lain, bukan sekadar sayang dibibir. Dimanakah saya perlu cari kawan yang seperti itu? Ataupun ianya akan akan datang secara sendiri? Saya pun musykil dan tidak tahu. Atau mungkin kawan-kawan yang saya ada sekarang ni busy dengan tugasan masing-masing?Huh~That's just a typical reason.
Disebabkan saya belum menjumpai insan yang bernama "Kawan" tersebut, saya hanya ada seorang sahaja dalam hidup saya that is my boify. He is my everything. My true friend, my best enemy (well sometimes), my love and my life. That's why saya telah dengan tidak sengajanya jadi overprotected towards him. I admit that I made a mistake but I just can't help it. Dan saya rasa dia tahu apa yang saya rasa.
Well because of that, saya lebih senang bersendirian. Lagipun saya ada si dia yang sentiasa memahami saya even dalam masalah kesihatan wanita. Yes. He is so understanding. Sometimes it's better for me to have no friends at all rather than you have one tapi hanya pada masa-masa yang gembira sahaja.
However last week saya baru terasa sangat happy. Kenapakah? Sebab saya berjumpa dengan teman-teman lama yang seriously telah buat saya happy. Adakah mereka insan yang saya cari selama ini walaupun sudah hampir 5 tahun terpisah? Atau mungkin saya terlalu excited sebab saya jarang hang out dengan kawan-kawan? Biar apa pun, last week saya memang super happy. Jumpa him, Kishi, Babu, Anuar with his partner, Wani, Azizol and Peah di wedding abg Wani. Huh? Bukankah saya cakap pada entry yang lepas wedding Wani? Bukan sebenarnya. Wedding her brother,Wani just bertunang. Tapi best la sebab dapat reunite dengan kawan-kawan lama. Pergi karaoke jamban, main pool, main bowling,jalan-jalan and so on. Happy bangat deh gue!


Saya, Peah, the pengantin, Kunk, Anuar, Babu and Kishi.

Seronok saya. Hmm..tapi saya masih lagi mencari "Kawan" yang seperti saya maksudkan. Oh ya! Disebabkan hidup saya yang lonely ni, saya telah dapat ilham mencipta satu motto hidup yang baru..saya rasa inilah yang paling tepat buat diri saya.

"A quiet stream of time completes my gracious and elegant metamorphosis"

Err..sesuai ke?Hanya saya saja yang tahu. Till then~

0 babbles: