Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

February 17, 2009

Hati Kertas

Semalam saya mendapat tahu perkara yang tersangat menyedihkan saya sampai saya rasa sekarang ni saya betul-betul telah heartbroken. Ianya seperti the end of my life. Dan saya rasa saya ialah the most biggest loser on earth. Tapi saya hormat keputusan dia sebab dia dah being honest dengan saya. Walaupun apa yang dia cakap tu terlalu pedih buat saya, tapi saya terima dengan redha. And this is the first time saya tak menangis sebab saya dah terlalu heartbroken sampai dah tak boleh nak keluarkan air mata lagi. Mana-mana perempuan pun akan rasa sedih macam saya when she had done everything to be the best tapi at the end rupa-rupanya the guy don't feel the same way. Si dia belum pun terfikir nak serious dengan saya. Apa selama ni maknanya this relationship is just something yang biasa-biasa saja buat dia?
Kenapalah dia buat saya macam ni? A steady relationship bagi saya bukanlah kena get married secepat mungkin. Bukanlah kena pinang saya esok atau lusa atau tahun depan. Tak. Bagi saya cukup sekadar buat saya rasa selesa dengan sesuatu hubungan tu supaya saya dapat tumpukan perhatian pada masa depan saya. Saya pun masih banyak benda yang perlu saya fikirkan. Bila dah selesa, segala masalah akan dikongsi bersama. Susah dan senang dikongsi bersama.
Kadang-kadang the way he treats me macam hati saya ni hanyalah sekeping kertas. Boleh diremuk-remuk, diconteng-conteng dan dikoyak-koyak. Dan bila diremuk, saya akan betulkan balik, apabila diconteng, saya akan padamkan balik dan apabila dikoyak, saya akan kutip all the pieces and tampalkan balik. Untuk apa? Untuk dikecewakan lagi? Kenapa saya macam tak kisah? Because I truly love him. Biarlah apapun, for me, dia akan sentiasa ada dalam hati saya sampai bila-bila. Hanya Allah sahaja yang maha mengetahui. Now rasa nak being alone for a while.
Till then.

0 babbles: