Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

January 13, 2009

Kalau....

Kalaulah saya diberi peluang, saya nak jadi kecil. Sekecil gula-gula supaya dia dapat telan saya dan saya dapat tengok isi hati dia. Adakah saya orang yang dia cintai?Adakah dia menyayangi saya as much as i love him?Walaupun dia cakap i'm his everything..but still sometimes i'm in doubt. Dia cakap dia sayang saya. Tapi the way he treats me macam tak. 3 tahun hampir berlalu, dia semakin berubah. Tak sama macam mula-mula kami berpacaran dulu. Dia cakap people change and so do him. Kalau dulu saya tak sms him, dia akan mula resah gelisah. Tapi sekarang, dia lagi senang kalau saya tak kacau dia. Saya tau dia semakin busy sekarang. Tapi saya pun pernah melalui final year. Saya pun pernah sibuk membuat thesis. Tapi saya boleh managekan masa saya untuk my work and him. Still, i manage to get 4.0 for my thesis. Kenapa dia tak macam saya?Kenapa sekarang dia sering menyakitkan hati saya? Kadang-kadang cakap saya macam-macam. Sakit hati, tuhan je yang tahu. Tapi saya sabar. Sebab tiada apa yang besar dalam dunia ni selain bersabar.
saya pernah tanya dia kenapa dia tak layan saya macam dia layan his ex dulu. Dia jawab saya lain dan his ex dulu lain. Well, saya terima jawapan tu. Dan saya tak nak bangkitkan cerita he and his ex sebab saya tahu guys tak suka that kind of things. And i belive in him. I trust him. Saya just harap Tuhan sentiasa mendengar doa saya dan jodoh saya adalah dengan si dia. Hanya tuhan sahaja yang tahu isi hati saya. Selagi saya boleh mengukir senyuman dan membuat dia tersenyum, saya akan jadikan dia the most luckiest guy on earth.



See that picture..Looks like saya yang terover happy kan?(mind my tudung..time tu dah sangat kenyang)Just pray for us. Saya sayang sangat kat dia. He is the best thing had ever happened in my life. And i'm so afraid of losing him. Only God knows how much I love him.

Assalamualaikum..

2 babbles:

Anonymous said...

well, with what your brother and sister in law has done to someone else marriage.. by ruining it.. Taking money..money not everything..but it shows it does to them...Ehmm..Who knows may be the balasan might go to you dear.Take care .Doa banyak2 .Jangan subahat.Ask your mum to make them stop.May Allah protect you from harm

Anonymous said...

my email add : jeehannur@gmail.com
kindly email me so that i can send u things you should know about your brother.I know my friend will scold me if she knows me doing this.but i just x tahan melihat orang teraniaya.By the way, my friend also loves her husband so dearly,it is just unfair.