Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

January 15, 2009

101

Tak sangka ini entry saya yang ke 101. Diam tak diam dah banyak jugak entry saya post. By the way, saya baru balik dari bank. Jenuh mencari AmBank. Rupanya dekat at the end of bandar Seremban. Jauh juga saya jalan kaki tadi. Tapi tak mengapa. I'll do anything for ronasofia. Told ya i'm already addicted to that store..huhu~
Saya semakin bosan duduk menunggu jawapan interview. Penantian satu penyeksaan. Saya di Seremban ni jarang buat house chores because ada bibik. Saya ni jenis yang tak boleh duduk diam.Nasib baik la ada dapur. I love being in the kitchen. Ask me why? Because for me, kitchen is the heart of a house. I don't mind sleeping in the kitchen! So i spend most of my time there. yesterday i baked a cake. Hari ni saya tengok dalam fridge dah tinggal a quarter je.. saya baru dapat makan sepotong. Nampaknya macam nak buat lagi. tapi saya nak buat puding laici pulak.
Tapikan one thing yang saya pelik is that bila saya masak, saya mesti tak boleh nak makan masakan saya. For me, macam tak sedap je. Tak kisah la if saya buat cake ke or cookies..saya jarang makan apa yang saya masak. Tapi bila orang lain makan, they will say it's terrific. So saya just like huh?really? And kalau orang lain makan mesti bertambah, saya nak habis sepinggan pun susah. Adakah normal kalau kita tak suka masakan kita sendiri?
Oklah, saya nak ke dapur ni. nak tengok apa yang ada kat dapur. Rasa macam nak buat karipap. Harap-harap cukup bahan. kalau tak..saya just cook for dinner je lah.
Oklah..till then~Assalamualaikum.

::sangat rindukan si dia bila buat cake..miss him so much!!::


0 babbles: