Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

January 03, 2009

Geram

Semalam ke Jusco Seremban 2 bertemu dengan Fardilla. Spent time agak lama berborak and ronda-ronda satu Jusco. Maklumlah..lama sudah tak berjumpa. Ingat nak watch movies tapi cinema tutup. Nak karaoke pun, tutup. Baca notis rupanya due to local policies sempena new year ni, semua tempat entertainment kena tutup every Friday. Betul ke? Nanti saya akan check next Friday. Kalau tutup juga, betullah tu. No wonder la tak berapa nak ramai orang kat Jusco yesterday. Kereta pun senang je nak dapat parking.
By the way, berbalik kepada tajuk entry saya. Semalam saya parked kereta saya di roof parking. So bila nak balik tu terpaksalah menyelit nak keluar sebab pintu keluar di sebelah kiri saya. Dan of courselah kereta dari belah kanan saya dah beratur panjang nak keluar. Kira macam saya terpaksa potong jalan orang lah. So adalah seorang mamat muda yang sangat berlagak yang drive kereta Toyota Camry yang baru, macam agak lambat so saya selit depan dia. Tapi saya dah beri signal so dia pun patut bagi laluan, right? Muka dia agak nampak bengang la. But then saya tersenyum la kat dia tanda terima kasih bagi laluan. Tapi tiada balasan dan hanya muka yang masam. Then bila saya dah keluar, saya membri signal ke kiri tanda nak berhenti di tepi jalan sebab Fardilla dah agak ketinggalan. Saya tak boleh begitu pantas sebab Fardilla ikut belakang kereta saya as she didn't know jalan nak keluar ke bandar. Suddenly that mamat honked me and terus blah. Hello, mentang-mentang saya hanya drive MyVi dan kamu drive kereta besar...Geram saya. Kalau nak ikutkan hati, saya nak kejar and honked balik mamat tu. Tapi sebab saya harus tunjuk jalan kat Dilla, saya lupakan niat suci murni saya tu. Haih~ Geram betul!Till then...
P/s: Sangat menyampah dengan orang yang berlagak bila drive kereta besar.

0 babbles: