Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

August 09, 2008

Quick Update

Assalamualaikum..

Sudah sangat lama rasanya saya tak mengupdate blog saya ni kan? maklumlah..lately ni busy sikit..oh ya..saya baru sahaja beberapa hari berhenti kerja..ayah saya suruh saya balik melaka and cari kerja kat melaka je..tapi masalahnya sekarang saya masih dalam swing mood..maka rasanya nanti-nantilah saya cari kerja..why such in hurry,right?beberapa hari di rumah saya kena jadi driver abang..his car broke down so i had to drive him to work and fetch him back..maka berulang-alik dari merlimau ke muar, dan merlimau ke kuala sungai baru..sangat jauh kan?driving ni meletihkan tau..
Petang tadi saya baru sampai seremban..my sis ajak datang sebab isnin ni kami ada plan..big plan..hopefully menjadi la..saya happy duduk sini sebab saya ada kawan..yup!kawan saya ada 3 orang-Fatiha, Alia and Iman..my nieces and nephew..babysitting is my strength selain cooking..saya able to handle kids..maybe sebab i do adore kids so much..kalau tak jaga anak kakak, saya akan jaga anak abang..bak kata abang saya..saya ni pandai masak, mengemas pun boleh..jaga budak pun pandai..dia cakap saya ni dah boleh kahwin..yela..time abang saya pergi nikah, saya terpaksa stay kat rumah jaga baby dia sebab nanti kacau dia nak akad nikah..dahla anak dia tu type yang taknak orang lain except his parents..tapi saya berjaya handle dia after about setengah jam dia menangis..
Hmmm..oklah..saya tak boleh lama ni..hari dah malam..nak tido..Furthermore, this is a quick update..so it wont be too long..till then..good night..

0 babbles: