Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

August 10, 2008

Cerita tentang teman..

Saya tak tahu apakah yang berlaku ke atas diri saya ni...Saya semakin ketandusan idea untuk megupdate blog saya..Selain dari itu, saya juga tidak menjumpai cerita-cerita or topic hangat untuk di kongsi bersama..Saya juga sudah semacam orang yang kesunyian tanpa teman..ye, memanglah anak sedara saya jadi kawan saya..tapi tak sama dengan teman-teman saya yang lain..yang sentiasa hangout bersama time kat universiti dulu (bajet macam dah lama habis belajar)..i wonder what they are doing right now..oh..di manakah kawan-kawan saya????

Mungkin ini akibatnya jika tidak mempunyai ramai teman..dan saya akui, saya tidak mempunyai ramai kawan..it's true like what they said, berkawan biar seribu..tapi salahkah saya memilih teman? kan susah nak cari orang yang sekepala dengan kita...sekadar kenal biasa je boleh lah..tapi untuk menjadi teman saya, tidak sama sekali..hurm...ataukah sebab saya lagi pentingkan kekasih dari kawan??yes, i admit that my boyfriend is much more important than my friend..sebabnya:
-Kalau saya dalam kesusahan, contohnya mengalami masalah kewangan, sayang sayalah yang akan tolong saya..
-Kalau saya sakit, orang inilah yang akan datang hantar food kat saya...
-Sayang saya akan sentiasa faham dengan keadaan saya..
-my parents percayakan dia and mengamanahkan dia untuk jaga saya..
-kalau boyfriend saya tak de, saya boleh mati kot..tak pun gila seumur hidup..
-and...he's my everything..

So, in conclusion,dia sangat penting..tapi teman-teman saya jugak penting...i mean teman-teman rapat la yang sentiasa dekat dengan saya..walaupun teman saya tak ramai,tapi saya rindu mereka...
rindu nak bergelak ketawa dengan toncang-toncang..waaa....
Till then~

p/s:korang!!!jangan kahwin dulu...nak happy-happy dengan korang!!!

0 babbles: