Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

August 12, 2008

Penat

Assalamualaikum....

Semalam yang super penat dan letih..Bangun seawal pagi dan bersiap untuk bershopping..Sebelum ke destinasi, pergi ke sekolah kebangsaan S2B dulu untuk pengesahan my niece, Alia, masuk darjah satu next year..sangat cepat masa berlalu sampai tak sedar Alia yang sangat comel dah pun masuk darjah 1..After ke sekolah, terus ke KL..tapi menyinggah di RnR Seremban untuk breakfast dulu..After that, abang ipar dropped saya and kakak saya di station Bandar tasik selatan..then ambil tren star ke bandaraya..sampai di bandaraya around 10.15, kami terus ke jalan masjid india..Bermulalah pencarian kami...my sis sangat hebat bershopping...


Semua arked di sepanjang jalan TAR tu kami masuk sampailah ke Semua House dan Wisma Yakin..dan arked-arked tu kami tawaf 2-3 kali...dapat bayangkan tak???betapa penatnya saya..tapi kakak saya tetap maintain..saya pun tak tahu nak buat keputusan baju macam manakah yang saya nak beli untuk raya dan konvokesyen ni...saya bukannya apa, kat rumah tu ada 3 pasang kain yang saya belum jahit..plus satu pasang lagi yang mak saya beli untuk buat raya hari tu..maknanya ada 4 pasang..raya 2 hari je..hmmm...


At the end, saya beli kain untuk buat kebaya warna peach yang bersulam-sulam untuk di buat raya..saya suka pakai kebaya lately..sebabnya saya rasa masa kita ada shape ni lah kita nak bergaya dengan kebaya..nnt dah kahwin, dah kendur-kendur semuanya, tak cantik dah pakai kebaya..betul tak?tapikan, saya akan pastikan saya still ade shape after kahwin..huuu~
And also, saya beli sepasang baju kurung batik brush sutera terengganu asli kaler hijau for my konvo..saya sangat suka baju tersebut sebab ianya batik sutera asli which means it's exclusive and takkan ada corak yang sama dengan orang lain..baju tu kaler hijau and ada coklat2 gelap skit and bunga dia kaler biru..so padanlah dengan heels Timberland saya tu..heels tu saya jarang pakai sebab kaler dia susah nak match dengan baju-baju saya..tapi saya sangat suka dengan baju konvo saya tu..kakak saya cakap biarlah mahal sikit asalkan puas hati..lagipun, kakak saya yang belanja..After ke arked, kami makan and terus ke Sogo pulak..Shopping baju raya anak buah saya..Saya tak beli apa-apa pun di Sogo..saya just jadi fashion consultant je..and most of baju-baju tu saya yang pilih..i just love kids so much!!! And Khamis ni saya akan ke Jalan TAR lagi...saya nak cari kain kaler purple pulak..nak sama dengan mak and abah and also him..kebetulan baju my parents same kaler dengan him...huu~ Then nak ke Sogo or Mid Valley dengan kak Shila..dia nak beli baju anak dia, Qistina..macam biasalah, saya akan jadi fashion consultant for kids.huuu~


Semalam time tengah shopping, mak sms-ed me..she said that she's so lonely without me..and she missed me already..mak cakap mak dah takde kawan..huuu~i miss you too, mak..Saya pun kena balik melaka jugak sebab abah suruh saya tukar tayar kereta MyVi tu..which means..duit lagi...huuu~
Oklah dah merepek dah ni..Till Then~

0 babbles: