Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

August 15, 2008

Takde Tajuk

Assalamualaikum...

-Hari Rabu yang lepas saya ke KL lagi..pergi dengan my sisters..dah lama tak keluar bertiga..dulu before dieorang get married, selalulah...sekarang masing-masing dah ada family...so susah skit nak hangout bersama..kami ke same destination-Jalan TAR and SOGO..tapi kami ubah haluan..biasanya kami ke Jalan TAR dulu tapi last wednesday, we were heading to SOGO first..cari baju raya Qistina..saya sangat suka baju budak2 sebab sangat cantik..i wish i could wear that..huhu~Then after shopping di SOGO, stop kat Insaf, lunch kat situ..then pergi Jalan TAR..cari baju melayu abah and adik..then beli tudung..what else?tak ingat dah...
-Semalam pergi ke Shah Alam sekejap..jumpe buah hati saya..bagi his advance birthday present..sangat happy sebab dia sangat suka hadiah saya..saya tak drive semalam sebab abah tukar tayar kereta..so naik bus..sampai je Shah Alam, pergi makan dengan him dekat Bintang..sangat lame rasanya tak pergi Bintang..After spent time together makan2 and manja2, kami ke his rumah sewa..haaa...jangan fikir bukan2 ye..of course la saya tak masuk rumah tu..gile ke??hari tu masuk pun dengan my parents..sebab nak amik barang..tapi semalam saya just duduk kat luar rumah je..borak2 dengan b..tengok lappy baru b..and explore ipod..sempat jugak kami merakam gambar kat his lappy..After that, wait for him to get ready for his class..then walked together..oh ya..kamu tahukan Apartment Kristal yang dekat blakang Fakulti engine tu?ha..kami jalan kaki ikut situ la..dah ada pintu gate..terus je sampai blakang fakulti civil engineering..lepas tu saya pun balik ke Seremban again..sorry la kawan2 tak dapat jumpe korang..i was really in a hurry yesterday..next time kita jumpa ye?
-Hari ni saya akan balik ke Melaka sebab esok my cousin kahwin..so see ya later la k?Till then~

0 babbles: