Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

July 27, 2008

No topic~

Assalamualaikum..
My second post for today.. Last night while I was waiting for him to sms me (but actually he didn't sms me at all), i was thinking about something..
Lately, he always asking me this question "B..b nak apa? Saya belikan." Then i always answer him "Saya just nak kasih sayang b"..Very nice kan?And last night i was thinking that i want a ring..A white gold one with the right size..Ye,memanglah dia ada bagi saya cincin..tapi yang itu saya yang pilih sendiri, maka, sizenya sangat muat dengan jari saya yang halus ni..
But this time, saya mahu dia belikan without me..So meaning that dia kena beli dengan size yang tepat..Ini kira kind of cabaran for him sebagai bukti kesetiaan dan i want to know whether dia betul-betul kenal saya or not...Tapi saya taklah nak that ring sekarang..i'll give him enough time for it...
So..what do you guys think?
Till then~

2 babbles:

Q said...

jgn "HIM" bg ball beaRING basikal sudah..

Akmar Amon said...

harap2 tak..huu~