Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

July 28, 2008

Decision

Assalamualaikum...

Malam tadi mata sangat mengantuk..lately bila malam mata sangat tak larat untuk online..sebab saya makan sejenis ubat yang sangat mengantuk..doktor suruh makan ubat tu sehari sekali je..makan pada waktu malam before tidur..for sure la ubat tu sangat mengantuk kan?

Oh ya!Masih ingatkah kamu bahawa saya sedang di dalam dilemma whether to continue my study or not? and i made my decision..2 days ago i browsed through the Kementerian Pelajaran Malaysia page..But unfortunately the KPLI application form for the January 2009 intake was closed already..Sangat sedih..maka saya terpaksa tunggu untuk panggilan yang seterusnya...tapi tak pe...semangat saya nak jadi cikgu sangat membara sekarang..so i'll wait..oh ya, permohonan saya untuk menjadi Pegawai Pendidikan Pengajian Gred DH41 telah diterima..Yay!!Saya suka kerja dengan Government..ada masa depan yang lebih terjamin..kan?Tp saya terpaksa menunggu dalam tempoh tidak lebih 12 bulan sebelum dipanggil menjadi lecturer..sedih..dan kawan-kawan..saya dah buat keputusan untuk menjadi pendidik..dan kalau boleh nak jadi cikgu sekolah rendah sebab i love kids sooo much!!!!

Jadi sementara menunggu tu saya pun suka-suka apply kerja di McD's Restaurant..Semalam baru hantar borang..Lepas hantar borang, manager tu cakap akan panggil saya interview dalam masa yang terdekat..haih..nak kerja McD pun kena interview...hmm..tapi after about 3 hours after hantar borang, manager McD call saya dan she said saya boleh masuk kerja hari Isnin (which mean hari ni)...dia cakap tak payah interview cause dia dah masukkan nama saya dalam jadual..waa...tak sedia lagi...lagipun saya tak de proper attire..jadi saya cakap Isnin tak boleh sebab tak de baju yang lengkap..Jadi saya masuk hari Selasa..Hari ni saya akan bershopping...yay!!dan esok start kerja.

Oleh itu kawan-kawan, akan sangat jaranglah saya online sebab after balik kerja mesti dah letih..tapi tak pe..saya cuba untuk post entry everyday..

Till then~

0 babbles: