Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

July 29, 2008

Mimpi~

Oh ya. Saya ada sesuatu yang pada saya quite lawak..Saya ingin menulis entry ni semalam tapi tak sempat kerana sangat tak larat..(Sorry azizol..ni aku dah tulih ni)..It's about my dream..(a nightmare, i guess)Ok this is the summary of my nightmare..

Dalam mimpi saya, Azizol (my classmates time form 5 kat SAMURA), dah kahwin dengan kekasih hati dia, Lini.kat dalam mimpi saya ni Lini is from Puchong..But then Azizol ni dah tangkap lentok and tangkap cintan dengan saya.. Jadi dia berhasrat nak jadikan saya isteri no. 2 dia..(wei..lawak wei...)Pada mulanya saya menolak kerana dia sudahpun mempunyai wife..dan mula-mula wife dia sangat tidak boleh menerima saya..tapi lama-lama dia terima saya dan kami pun berkahwin(apakah mimpi ini???)..dan saya semakin rapat dengan his first wife.. Dan yang paling saya tak boleh blah, time his first wife kenalkan saya dekat kawan dia...

She: Kenalkan madu i dari Seremban..
Me: (Speechless)

And when i woke up, saya terus gelak sorang-sorang..mimpi yang sangat tak masuk logik akal..
Dan saya hairan kenapa saya selalu mimpi saya jadi milik orang lain?bukan milik dia? sebab sebelum tu saya mimpi saya dengan housemate dia, Ghani..Haih~tak nak...saya nak dia sorang!!!!it was just a dream, right?

Oklah..nak masak untuk berbuka..Till then~

1 babbles:

Q said...

She: Kenalkan madu i dari Seremban..
Me: (Speechless)

waa...alangkah baiknye bini pertama sebegitu rupe..LoL