Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

July 31, 2008

All about ice-cream

Assalamualaikum...

Semalam hari kedua saya bekerja..yesterday i worked at the dessert counter..making the ice-cream..it was such a fun!!mula-mula saya sangat tak pandai buat ice-cream..asyik jadi waste je..tapi after about 10 times (maybe lebih skit kot) trying, saya berjaya buat ice-cream! berbagai-bagai..sundae cone, sundae, flavor twist, milkshake and McFlurry..dan semalam sangat ramai orang sebab holiday Isra' Mikraj..maka sangat banyak ice-cream yang saya buat..sampai nak termuntah-muntah tengok ice-cream...lepas ni saya tak nak makan ice-cream McD lagi, even McFlurry! Ha..lupe pulak..semalam saya tengah jaga counter dessert, suddenly, datang seorang customer.. and she looks very familiar to me...ha...nak tahu siapa? she's Siti Noordiana..ala..penyanyi tu... saya tak la minat dia pun..i'm just supporting local artist je..

Dan semalam juga saya jumpa Farini..dia bagi saya iPod yang saya pesankan tu..tapi rasa guilty sangat sebab tak dapat nak borak-borak dengan dia sebab time dia datang saya dah pun masuk kerja..so sorry Farini..

Hmm...oklah...kepala saya tengah ting-tong ni maybe letih semalam tak hilang lagi..Jadi saya akan continue later...

Till then~

0 babbles: