Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

June 23, 2008

Karipap~

Kawan-kawan semua..anda nampak tak gambar di atas?

Ya..itu adalah kuih karipap yang saya buat petang semalam..

Mak saya sibuk menjahit semalam dan saya sangat bosan dan tak tahu nak buat apa..

Maka, saya pun mengupas kentang yang ada and buatlah inti karipap..

Dan kemudian saya buat dough untuk kulit dia and saya start membuat karipap..

Cantik kan kuih saya?Saya claimed tepi kuih tu sendiri..

Kemudian saya goreng beberapa biji untuk my mom and dad untuk

mereka rasa dan seperti biasa memberi markah untuk saya..

Berikut adalah markah yang berjaya saya kutip semalam...

My mom bagi saya 100% tapi my dad bg saya 84% je..alasan dia tak ada orang boleh

menandingi masakan mak saya..

Kepada sesiapa yang nak menempah kuih dengan saya, sila hubungi saya..

Ok..Till then~

0 babbles: