Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

June 22, 2008

Recent Update~

Assalalmualaikum...
Sudah sekian lama saya tak mengupdate blog saya ini..Saya rasa mesti ada di antara kalian yang merindui saya, kan?(sangat perasan..haha)
Anyway, saya baru sampai rumah malam semalam..Sebelum itu saya ke rumah abang saya di area melaka juga..tapi di tepi laut..huuu~cuaca di situ tersangat panas sehingga mengelupas kulit saya..Oh ya, saya ke sana sebab isteri abang saya, which means my sister-in-law balik ke Bangkok untuk seketika bagi menguruskan hal kewarganegaraan dia..So i was there to help my bro taking care of his kids...Last night my sis-in-law balik...around 8 p.m. and guess what? she bought me a birthday present from bangkok..it's a beautiful pink dress which i just love it even though it is not in my wishlist..*wink*
Time hari Rabu hari tu kan saya balik Melaka,kan?then saya berhenti di perhentian Alor Gajah and tunggu my parents datang fetch me and pergi rumah abang together..then bila my parents arrived, mcm biasalah, saya kena jadi driver..then time letak barang kat seat blakang, i saw a present wrapped in beautiful blue wrapper..and it's for me!!!Last night baru unwrapped it..it's a cute spongebob mug..Saya sangat minat spongebob!!Thanks mak and abah..*happy*
Erm...got to go...saya perlu masak lunch...
Tak sabar tunggu hari esok sebab esok is my birthday!!!!Yay!!
Ok then~to be continued...

0 babbles: