Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

April 24, 2013

Sebenarnya dia suami saya.

Sebenarnya dari dulu suami tu ada untuk saya tapi saya je yang tak perasan...buat endah tak endah. Ingat lagi masa husband ajak kahwin..

Suami  : Jom kita kahwin.
Wife: Erk..kau biar betul. Kau serious ke?
Suami : Yelah. Aku serious. Aku dah lama suka kat kau.
Wife : Kau betul-betul ke ni?
Suami : Kau ingat aku main-main ke?
Wife : Tapi aku belum boleh nak terima kau. 
Suami : Takpe. Kita kahwin je dulu. Aku janji aku akan buat kau suka kat aku nanti. 
Wife : Errr..... (speechless)
Suami : Aku janji aku akan buat kau jatuh cinta kat aku nanti. Kita kahwin je.
Wife : Okay. Kita kahwin.

The next day his family datang rumah berbincang dengan family saya. Terus tetap tarikh tunang which is 2 minggu lepas that discussion tu. Dan kahwin 5 months after bertunang. Memang tak sempat nak kenal husband, memang orang kata redah je. Yakin dengan ketentuan Allah, itu jodoh saya. Cinta boleh dipupuk..lepas kahwin boleh belajar terima husband kan. Hehe.

See....as simple as that. Tak perlu bercinta bertahun-tahun. Lelaki kalau dah jujurkan..memang tak cakap banyak..Memang berani. 

Kalaulah husband saya tahu yang hati ni dah cair dengan dia....dah memang jatuh cinta dengan dia seadanya...Malu saya! huhu... #Gedik sekejap.

Saya dan cinta hati saya during our honeymoon at Krabi. Dah halal boleh peluk-peluk!
Oh ya, rambut dia memang kaler macam tu ye. Bukan dikaler. It's natural. Jangan nak cakap-cakap pasal suami saya ya. Cet! Hihi =p

Entah kenapa malam ni rasa rindu kat suami sangat kuat. Ya Allah..rindunya....air mata pun mengalir dengan sendirinya. 

I miss him so much!

Waiting for him to come back from work. Nak on the phone dengan abang sayang! #Gatai!

Hugs and kisses,
Cikmai.

0 babbles: