Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

November 23, 2011

Gaji oh gaji...

Sila baca title tajuk tu macam lagu Mana Oh Mana nyanyian Aizat.

Assalamualaikum semua. Selamat hari Rabu. It should be wordless Wednesday today tapi tak kira, nak buat Wordy Wednesday pulak. Boleh? Gitu....

Anyways, sebelum merapu tak tentu pasal, first of all, syukur sangat-sangat sebab Encik Bakal dah confirm. Alhamdulillah. Beliau did promise, anything pasal kahwin let's discuss after he confirmed. Alhamdulillah, ternyata Allah mendengar doa-doa hambanya yang sentiasa berusaha. Amin Ya rabb. 

Alhamdulillah..Alhamdulillah..Alhadulillah. Ya Allah..Hanya Tuhan je yang tahu betapa syukurnya saya. Nak tunggu saya confirm, memang lama la lagi kan...Well government kan. What do you expect? Saya confirmed untuk masa depan. Dapat lah tukau skim pencen kan. Dah, dah. Stop talking about me. Lagi pun it's not about him or me, it's about us.

Alhamdulillah lagi sebab beliau memang dah nampak berusaha ke arah itu. Ahad lepas, beliau dah masuk dalam kedai emas. What a progress. Selalu nak lalu depan pun takut. Takut la kalau-kalau saya duk hentak-hentak kaki kat depan kedai tu. Tapi I'm not like that. He knew it. Saya pun kenal sangat dengan bakal ni..beliau memang takkan tengok sesuatu kalau beliau rasa tak mampu lagi or tak sedia. Bila tak sedia tu memang betul-betul tak sedia...Bukan tak nak tapi beliau perlukan masa..He is so well organized you know. So sensible!Tapi Ahad lepas, bukan saja masuk, tapi...siap suruh saya cuba benda bulat-bulat tu dan tanya saya suka yang mana. Beliau dah ready nak pergi ke next stage katanya..Just wait.

Dan ya, christmas sale buat kami gila. Now baru beliau tahu betapa crazy-nya Christmas sale itu. Dulu tak caye kan...Dan beliau dah setuju nak grab benda itu gaji ini. Saya dah berkenan yang ini..tapi tak tahu la kalau-kalalu boleh bertukar selera last minute kan...
Picture courtesy from Mr. Google.
Dan beliau pula suka yang ini....
Picture courtesy from Mr. Google.
Gaji hari Khamis. Sumpah lama gila nak tunggu. Tu la..Bagi lagi gaji awal..Dah la bulan ni beli hadiah Titine.  Tak pa...esok je. esok...esok..esok...Gaji oh gaji! Oh, bulan depan bonus. Alhamdulillah...boleh beli banyak-banyak sikit. Settlekan benda-benda ni dulu,nanti senang, tak payah nak fikir kata beliau.

Hugs and kisses,
Cikmai

0 babbles: