Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

June 27, 2011

Pada suatu hari Ahad.....

Yesterday was awesome bebeh! My dearest BFF Cik Dilla datang melawat I..Happy nolks!!!! Lama gellll tak gossip-mossip. Dan semalam telah melepaskan rindu dendam dekat Encik Mic...Aku memang kalau sebulan tu tak pegang mic, sah sah meroyan. Suara bukan nye sodap...lebih kurang macam haram jugaklah..Tapi aku peduli ape...halalkan je...At least hilang sikit serabut otak aku..

My housemate...Diam-diam....hehe...=P
My bff ever..Pasni have to share you with Mr. Bumblebee...uwaaaaa!!!
Me with housemate. Mind the eyebags, please..... 
Pedulikan eyebags saya. kantoi sudah menangis malam-malam. Come on bebeh!!! I'm strong!!! *bercakap sambil kaki ketaq-ketaq..* Thanks korang sebab dah happykan aku. Aku ni pathetic sangat kan? Maklumlah...aku ni kira anak manja..jauh pulak dengan family..Birthday plak sambut sorang-sorang...Nasib ada Cik Dilla dan housemate. Sayang korang. Hugs!!! Oppssss..sorry..terlekat bau masam kat hangpa.Tett !!

Oklah ye. Ada bau masam macam kambing dak? Aku la tu... Busuk nak mampuih. Nak pi mandi dulu. 

Takmo hugs and kiss-kiss korang.. Aku berbau kurang harum. K, bai!

0 babbles: