Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

June 23, 2011

Eh, esok ke?

Salam semua. Lambat betul nak update blog kan? Sila slap diri sendiri laju-laju. Sumpah aku busy gila. Sekarang pun masih dekat sekolah lagi. 6.50a.m. sampai 6.25 p.m. and still counting. Wah..gila ke apa? Nak dapat APC lettewwww kan? Tidak sama sekali. Bekerja kerana Allah. Aku sedang settlekan worksheets untuk anak-anak aku minggu depan. Minggu ni ada kelas tambahan pulak kan. Haruskah aku menjadi busy di saat hari jadi aku.

Yup....sangat busy sampai tak sedar less than 12 hours lagi aku nak masuk umur 25. Wah....dah suku abad. Dan barulah tersedar dari lamunan nak buat wishlist. Okay, ada benda yang aku nak kali ni:
1) kebaya nyonya kaler silver.
Apa kes kau nyah tiap-tiap birthday nak kebaya nyonya kan? Bukan...kali ni untuk aku pakai masa my very very very very beloved BFF, Cik Fardilla ku..Amboi..banyaknya very...Of course la...seumur hidup saya, saya rasa saya tak pernah jumpa kawan yang betul-betul kawan macam beliau. Babe, can't wait for your day babe.

2) A new handbag. 
Sumpah lama sangat tak beli handbag. Tapi gaji pun ala-ala cukup makan kan.....Survey dulu di Charles and Keith. Drooling jugak handbags kat situ. Maybe warna turquoise menjadi pilihan?

3) Hidup yang tak serabut.
Okay, nak hidup yang sangat tak serabut. Aku serabut. Sekian.

Okaylah....Sekolah pun dah nak tutup. Aku takde kunci..kalau ada, dah lama aku stay sampai esok. Senang.

Okay then. Sekian

Happy birthday to myself.

Hugs korang!!
Cikmai.

0 babbles: