Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

May 29, 2011

A Hectic Weekend Getaway

Okay...adalah telah mengambil masa yang agak lama untuk mengupdate entry yang baru. Sebelum saya merapu...nak say Welcome to Cik Minah dan extended gratitude to you Cik Minah sebab at last ada juga yang bersependapat dengan saya tentang ketidakgemaran dan ketidaksukaan terhadap gaya fesyen bertudung sekarang yang konon-konon bak ala H**a Ta*ji** tu. Nyampah uollsss.. Serabut. Well tapi terserah pada anda. Kalau anda suka, dan rasa sangat cool dan comel yang melampau bila pakai fesyen macam tu, teruskan. Tak salah. Saya bukan Tuhan nak jatuhkan apa-apa hukum. Bak kata pepatah...rambut sama hitam tapi hati kan lain-lain. LAin orang, lain pendapatnnya. No offense.

Berbalik pada topik yang tak berapa nak hot ni...Al-kisah Ahad 2 minggu lepas, Encik Boify telah ajak keluar berdating. Adalah sangat jarang beliau ajak dating. Maklumlah...dah sama-sama busy. Nak update blog pun takde masa, apatah lagi nak berjumpa....So it was our hectic getaway to Bukit Tinggi.

That place has a nice view. Sesuai untuk spend time dengan family dan orang tersayang. Ok. Cakap banyak tak guna. Just nak share some piccas.

Very beautiful view.

Thanks Mr. Photographer





Ok. Dah sengal.
Okay then. Continue later. See ya.

Hugs and kisses,

2 babbles:

Anonymous said...

aha...terkejut berook kot... sbb tibe2.. cik minah dah terinterprem dalam cik akmar punye entri... rasa mcm ...huuu..sangat bertuah.. thanks millions and trillion, gazzilion... (apepun org ckap, kite tetp tak suka pakai tudung cantu... n suar kecik2 kat bawah..--- biarpun ada yg boring dgr citer kita cakapkan ni.. tetap kita cakap kan...) ke ada gusip lain yg boleh dikomsi lagi.. =)

Akmar Amon said...

tettt!! ade!!!! kuangkuangkuang..bukan gossip tapi realiti. Realiti hidup.