Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

April 17, 2011

Futsal cum Reunion

Night people. Damn. Look at the time, it's already half past three in the morning. I should greet "morning" instead of night. So, morning people. Wah...a post early in the morning after a long pause isn't that bad actually. Pat on my very own shoulder, Good job! Ok, done with my crappy intro.

I just came back from a futsal cum our so called reunion at the Sports Planet.Takla ramai sangat umat SAMURA yang datang..but I could say 98% of us are guys!! Damn! Baru berperasaan nak main sekali dengan harapan ramai le girls yang attend. But sadly, I was the only girl there. Girls...meh la bersukannnnn!!! Fuh! Naseb baik dalam half an hour later, my ex-dorm mate, Jimey a.k.a. Suraya came with her unexpected ehem-ehem. Congrats Jimey...tak sangka uollsss! Happy tengok kawan happy!!

So just now like always la kan...boipren came and fetch me.. He fetched me lepas beliau balik dari Pavi..macam biasa la, bersosial di rumah bakal while waiting for the clock to struck at 10 p.m. Having dinner with him...Sayang, nanti nak mama buat ikan masin macam tu lagi tau..Pastu mengidam nak makan ikan keli mama macam hari tu..Eh, tak malu hang kan??demanding gitteww~

Sampai sana, like always, orang-orang yang saya selalu jumpa tatkala reunion. But the most thing yang buat cheq mencair macam jemur buttercup kat tengah panas is he couldn't take his eyes from me..Bila tanya, u tengok apa, dia jawab "Tengok u la..geram".. Then he said "Nape you macam lain eh sekarang?"

Hah!! Amik kau! Cuak secara tiga kali ganda. Then I answered "Why?" Nak tahu dia jawab apa??? "You makin comel. Apsal eh?"

Dang~ sila slap saya meh sekarang!! Lalalalalalala~

Tu je nak cite...Ada lagi sebenarnya..tapi mata dah ngantuk...gedik tak nolks? Miahahaha..Lantak! Kau hado??!!

Hugs and kisses,

0 babbles: