Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

February 13, 2011

Life is Priceless

Dan malang itu juga tidak berbau. Kita tak tahu bila malang itu akan datang menjelma. Hello all. Good morning. 

Korang semua dah ada Life Insurance ke belum? Owh, sebelum pergi lebih jauh lagi, sukacita ingin saya ingatkan bahawa ini bukanlah iklan promosi mana-mana syarikat insurance, ya.

Okay...jom sambung. Like me, I always travel here and there. Taking the risk of driving alone in the middle of highway to my hometown. Yelah dik non walaupun tak jauh mana KL ke Melaka..tapi kan udah ku bilang..Malang itu tidak berbau. Lagipun, sekarang ni kita mudah terdedah dengan radikal bebas dan makanan-makanan yang dah tak sesegar dulu..Manelah tau kot terkena severe diseases...mane nak cari duit kalau dah masuk ward and kena buat treatment or operation? 

Sebab saya fikir saya tak ada saving untuk tanggung kos perubatan saya...so dengan membeli insurance nyawa, saya rasa diri saya dilindungi. Cuba kita fikir masa depan..nanti nak bersalin, nak kena warded...kalau dah tak sempat nak ke government hospital, of course la just dropped by mana-mana hospital yang terdekat kan? Kalau hospital swasta, macam mana? Mampukah nak tangung kos itu? Ke anda nak tolong sponsorkan?? Tet!!! So...Dengan adanya insurance, anda tidak perlu bimbang..anda dilindungi. Ececece...tet!! Ni bukan iklan ye kawan-kawan.

Dah 2 bulan saya membeli polisi insurance Prudential Takaful ini. Kenapa saya memilih insurance ini? Sebab saya dah buat beberapa survey sebelum membeli, dan saya rasa yang inilah yang paling terbaik untuk saya. Not only saya dilindungi, tapi siap ada saving lagi. Bukan saja saving..Khairat kematian pun ada..Ha..berbaloi-baloi, bukan?

 Dan hey! Saya dah dapat ini!!! Sila rujuk gambar di bawah.

Comel!!
Yup..my very own medical card. Alhamdulillah. Bukan card credit ye dik non...huahuahua. Korang yang belum ada insurance nyawa tu bila lagi? Kerana dirimu begitu berharga. Tet!!

Pesanan khidmat masyarakat ini dibawa khas oleh,

0 babbles: