Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

February 13, 2011

Let Go Item.

Ingat tak saya ada cakap pasal satu mask yang sangat best? Kalau tak ingat, boleh klik kat sini. 
Okay..disebabkan kesibukan saya yang dah mencapai tahap tak terkawal..saya hanya mampu memandang saje kat mask saya ni. Sayangnye....seriously.. beli mahal kot...baru je pakai 5 kali..haha..damn lazy isn't it?

Daripada sakit hati tengok mask mahal ni rapuh dimakan usia, terbiar dekat atas dresser, saya nak let go mask ni kepada yang lebih rajin menjaga kecantikan dengan memakai mask. Saya beli dengan harga RM102. Tapi sebab dah pakai 5 kali saya let go dengan harga yang berbaloi RM50 sahaja. 

Seriously, mask ni kalau pakai sebelum tidur, bila bangun je tido...memang muka jadi lembut sangat sangat! Tambahan pula ada brightening effect and age defense. dan yang paling penting, ia lembut untuk kulit sensitif. Kalau nak drop by a comment, k?

Hit product from Skin food.
Siapa cepat, dia dapat ya.

Hugs and kisses,

0 babbles: