Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

February 21, 2011

Berangan sekejap...

Okay sepertimana yang telah dicerita dalam entry yang lepas, saya dan housemate telah ke Taman Tasik Titiwangsa untuk menghabiskan sisa-sisa hari Ahad dengan aktiviti yang sihat. Masa kat tasik tu, memang sangat lah ramai pasangan ibubapa yang membawa anak-anak untuk beriadah. Wow! Memang gaya hidup yang sihat uolsssss!!

Bila tengok kids and toddlers there, rasa teringin sangat nak ada anak cepat-cepat. Sangat comel okay. Lagi-lagi yang baru dapat kaki, yang masih berjalan-jalan jatuh...tapi ada hati nak berjogging dan bermain bola. Comel!! Comel!! Dan Comel lagi!!

Maka, jom berangan sekejap.


Bayangkan anak saya yang comel berlari-lari di taman...Sambil bermain dengan papa nya..ahhh~ sweet nya!!!


Bayangkan anak saya tengah confuse nak pakai kasut sementara saya dan papanya sedang menunggu di luar. Owh...Comel gila babs!


Bayangkan kalau anak saya chubby begini...tapi mungkinkah? Owh..sungguh comel! Saya nak yang macam ni.  Comelnya!!!!!!


Lepas dah penat, si comel akan buat muka macam ni unuk minta ice-cream...ahh...cair hati ni nyah~

Okay. Anak saya nanti taklah macam ni kot. Ni anak mat salleh mana ntah saya pun tak tahu. Bestnya berangan.

Nota kaki: Gambar ehsan dari Google.

Hugs and kises,

0 babbles: