Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

December 15, 2010

PENYANYI DANGDUT BERKEBAYA NYONYA.

Aku baru lepas "jalan-jalan' tengok photo album sorang kawan aku ni. Sebab aku macam kenal je gambo tu. Aku rase aku ade di situ when the event was held. Then..I just couldn't stop laughing.
...

...

...

...

Hahahahahahahahahahaha!! Pecah perut aku nolks!
Korang kenal tak sape tu?Aku le tu..Tengah naik syeikh. Aku memang suke giler pergi karok! Tet!! Mase bile la ko snap pic ni bangla??? Adeyh~ Tak sangke pulak dieorang enjoy dengar aku nyanyi. Sedap bebenor ke suare aku? Tet!! Tolong jangan perasan. Mase ni aku nyanyi lagu dangdut. Lagu Asyik yang penyanyi asal die Amelina tuuu..... 

Berdangdut pakai kebaya nyonya..hahahaha..Kaedahnye... Kau ade??

Notakaki: Sesiapa yang nak berkaraoke, jangan lupe ajak Cikmai skali ye. Ekekeke!

Hugs and kisses,

2 babbles:

Mat Gebu said...

Feeeweeet....ada gaya lahh....;-)

Akmar Amon said...

Huahuahua..seb baik Amelina memang dh bungkus...idok abesle...tet!