Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

December 02, 2010

Kutuks-mengutuks? Astaghfirullah...

I really wanted to blog last night but I was so tired and so damn sleepy. As I started to dance my fingers on this little keyboard, I couldn’t stop yawning. Too many things happened yesterday. Well...let’s not talk about it. Only one word to summarize about yesterday: IRREPLACEABLE. Yup, he IS irreplaceable.

Recently I’m too concern about my appearance. I bet everyone of you also does, isn’t it? Dan nampaknya rutin yang saya amalkan selama subulan lebih dan yang baru seminggu ade menunjukkan kesan positif. Alhamdulillah.

Kite ni dik non, as perempuan memang la sangat-sangat kena jaga penampilan diri. Nanti tak nak la pulak kan cik abang kita bosan dengan kita. Nanti kalau dia bosan, cari yang lain..nah sentapss kau nolks!! Tak gitu?

Tiba-tiba ku teringat satu alkisah. Adalah hamba Allah ni kan...kat rumah sewa saya yang dulu la...selalu lah sangat kutuk-kutuk mak ni kurus sangat. Tapi saya buat tak tau je la kan..For me, I’m not that skinny. Dulu memang mak ade symptom anorexic but now, after beberapa kaunseling session, mak selamat you olz!! I’m healthy now. Owh, sambung balik kisah kutuks-mengutuks ni. Selalu lah dia cakap “Akma ni kurus sangat. Macam takde pape je..Kesian akak tengok”. Sentaps!! Perlu ke cakap aku tak de pape?? Perlu ke kau kesian??

Kekdahnye la kan....Aku tak pernah pun nak komen pasal kau. Selalu bagi respond positive, adelah..Yelah..kita kenalah jaga hati orang kan. Tapi kau sesedap oren madu je nak kutuk kan? Ke kau jeles sebab kaki kau pendek, kepala kau besar..kau ingat dah montok sangat la badan kau tu? Ke kau jeles sebab kau tak cantik pakai skinny jeans? Huh..kan dah terkutuk...astaghfirullah..astaghfirullah..Jangan tiru aksi ni ye puan-puan.

Last week saya ada tempah baju. Like always la...baju kebaya. Sesiapa yang kenal saya, ye saya memang suka berkebaya. Nampak anggun, ayu dan sexy in its own way. My current ukuran is 34-24-36. Saya akan berusaha dengan lebih gigih lagi sampai dapat 36-24-36. Memang badan saya nampak kurus tapi yang penting...figure tu you olzzz!!Figure biarla macam Rozita Che wan. Kau ade? Nak kutuk-kutuk orang la kan. Cermin dulu diri tu ye. Dah londeh sana-sini, ape kes nak kutuk-kutuk orang kan? Kalau sekali-sekala kau nak kutuk, tak pe. Ni setiap kali aku bersiap depan cermin kau nak kutuk la kan? Tak perlulah kot..Jealous ke?

Kau ade???

Okay..I have work to do now. Lepas ni kita berkongsi rutin saya dengan you olz k? Daaa~

Hugs and kisses,

0 babbles: