Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

December 03, 2010

A friend of mine.

Saya ada seorang kawan sibuk request suruh saya tulis pasal dia. Urgh...so hari ni mari menulis tentang kawan itu. He's a friend of mine. Nama biarlah rahsia. Asal dari planet Pluto. Sebab dia asal jauh sangat, maka dia agak sengal sedikit. Kesian. Sengal-sengal pun belajar sampai UiTM gitu. Tet!! Sila rujuk gambar di bawah.

Gambar perlu dikaburkan. Bahaya you olz!!
Tengok...tengah bermain dengan rusa gitu. Maklumlah ye kat planet Pluto dia tak jumpa rusa. Tengok cara dia bermain dengan rusa-rusa tersebut dapat kita lihat kasih sayang yang terpancar antara manusia Pluto dengan rusa. Alangkah baiknya kalau manusia Bumi sebegini prihatin terhadap rusa seperti yang ditunjukkan oleh beliau. Sudah tentu rusa-rusa tak rasa terpinggir. Ade kaitan ke nolks?

Kawan saya ni memang cintakan alam sekitar. Patutlah planet dia belum tercemar lagi..tak macam Bumi. Walaupun berasal dari planet yang berlainan, tapi kawan saya ni baik orangnya...A good listener, easy going...outgoing...macam-macam lagi lah.

Kepada sesiapa yang berminat nak berkenalan dengan pencinta rusa ini, don't be shy. Just tell me. He's a great guy. Hihi.

Hugs and kisses,


0 babbles: