Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

December 12, 2010

Dear self, please get well soon...

Oh my Coach!! It's already 12th December? Cepatnye...keje aku satu pun tak siap lagi..ni demam punye pasal la ni. Tadi niat memang nak siapkan keje. Lepas makan ubat, terus tidur..konon-konon nak bangun pukul 11. Haa...pukul sebelas lah sangat..bangun-bangun dah pukul 3 pagi. Pastu headache. Seriously..rasa macam nk muntah........Sian my sis..for sure she's waiting for me upstairs..sebab janji nak pulun buat keje bersama. Sorry ya sis...betul-betul tak larat tadi..

Eh, sekarang pun tak larat jugak...Online sambil berbaring membuatkan saya bertambah dizzy. Demam yang agak hebat kali ini. Berbaring di atas katil for almost 2/3 hari adalah benda yang sangat tak cool. Bangun untuk makan, ke tandas, solat..oh ya, tadi sempat menggagahkan diri untuk masak dan bermain Old Maid dengan adik and anak-anak saudara. Thanks sebab sudi menceriakan your auntie yang terkurung dalam bilik ni..

Dah 2 hari selimut dan sweater menjadi teman baik aku...masuk hari ini dah 3 hari la sebenarnye..Seriously, last kena demam macam ni 2 tahun lepas. Masa tu pergi Shah Alam, melawat si dia..Haha..melawat lah sangat kan.... Then demam macam ni la..tak boleh bangun...sengal-sengal tulang. Nasib baik si dia bawak g klinik.. Memang sakit-sakit badan...Sekarang ni adik aku jadi mangsa kena picitkan aku.. Thanks bro.

Abah cakap aku kena demam "Z"..motif?????

Hugs and kisses,

0 babbles: