Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

May 09, 2010

=,(

Assalamualaikum.
Cikmai sangat berasa tidak selesa sekarang. Menderita akibat sakit gigi. Lepas skin's irritation, gigi pulak. Sangat sakit ye you olz! My left cheek is swollen like there's a golf ball inside my mouth. Sangat susah nak bercakap. Nak makan pun susah. Kepala pun sakit. As a result, saya tidak ke sekolah hari ini. Oh ya, di sini Sunday ialah hari bekerja ye..

Pagi tadi received an sms from my mom saying that sayalah anak yang pertama wish her Happy Mother's Day. Happy!!! Then terdetik di hati saya dan berdoa, harap-harap mak call sebab her daughter sangat sakit sekarang. Within a minute, mak betul-betul called. I was happy and biasalah...I cried right after our conversation. Owh, Cikmai takkan menangis depan parents bila sakit sebab tak nak mereka risau. Anak askar kena kuat semangat, bukan cengeng!I wish mak and abah were here.

Oklah. Nak tidur...lagi???Asyik tidur je...tu je yang mampu Cikmai buat masa sekarang ni. Thought of reading books but my eyes couldn't cooperate with my brains right now. Rabu ni sudah ada appoinment dengan dentist and saya kena cabut 2 batang gigi. Minor operation katanya..Anyway, wish me luck dan sila doakan saya. Harap-harap doa kalian dapat mengurangkan kesakitan yang saya sedang alami.


Hugs and kisses,




0 babbles: