Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

December 14, 2009

Hurm...

Terasa nak update sebab ada banyak perkara yang I nak story-mory kat you all. But suddenly..NO MOOD. Mood yang tadi ada ntah hilang ke mana. Well thanks Mr. Boify. Now I have to find my mood back. Or should I get it back from you? *Boify, bagi balik mood I. Bagi balikkkk!!!!!!!!!!!! *
Well, frankly, I'm not treating you like a child. It just that I know how women are nowadays. *Hello!!!!sebab I pun perempuan, okay??* Especially those with that attitude yang suka kacau boyfriend orang. *I'm not being offensive..it's a fact. Sape yang makan cili, dia yang terasa pedas*

"Nape you macam ni? I know my limit. I tak suka perangai you macam ni"

Guys...limit-limit pun..kalau hari-hari kena goda..cair jugak kan? Kalau perempuan tu dah bukak baju depan you, for sure you tergoda kan?
TRUST. Talking about trust.............Oh come on!!! Of course I trust you..but those girls yang I tak trust. Should I say it to you so many times dear? THOSE BITCHY GIRLS, okay? You yang cakap you tak suka I cakap benda yang sama banyak kali kan? I just nak ingat kan you je so that you tak termakan godaan. Now terasa macam seakan ragu-ragu dengan long distance relationship. I trust him but he seems doesn't believe that I trust him. Or you feel like you are being overproctected by me,baby?
Arghhh!!!Bodoh gile. Memang takde mood nak story mory.
Blah dulu.

0 babbles: