Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

September 20, 2009

Eid Mubarak

Assalamualaikum semua. Firstly I would like to wish all of my readers Selamat Hari Raya, Maaf Zahir & Batin. Ampunkan salah dan silap jika saya pernah terkasar atau terkutuk sama ada secara sengaja atau tidak. Hari ni 1 Syawal and I haven't take my shower yet. Saya sedang sibuk menggosok baju dan mengemas rumah. Huu. Beginilah keadaan saya setiap kali Syawal. I will be the last person yang mandi dan get ready for raya.
This raya, all of my family member balik. Semua,ok? Selalunya ada je kakak or abang saya yang dah kahwin tak balik sebab beraya di rumah mertua. But this time semua balik. So it's quite a hectic actually. Sangat ramai dan rumah telah dipenuhi dengan kanak-kanak yang sangat riang ria.
Oh ya! Tahun ni saya dapat 3 kad raya tau. Yay!!Even zaman dah berubah dan semakin moden, tapi ada juga insan yang sudi bagi saya kad raya. 2 daripada kad tersebut anak murid saya yang bagi. Hand-made, tahu? Thanks everyone.


Ini ialah kad raya dari anak murid saya yang Tahun 5

Okaylah, tak boleh lama-lama sebab banyak lagi kerja yang perlu diselesaikan. Again, I wish all of you a very blissful hari raya. Maaf zahir & batin.



0 babbles: