Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

August 09, 2009

Yang Ketiga

Uiks?Tajuk "Yang Ketiga"? Sila jangan berasa hairan kerana hari ni terasa semacam gila mengepost entry. Ini ialah entry saya yang ketiga for today. Dan entry ini akan ditulis dalam Bahasa Melayu. *cuma akan terselit beberapa English words, mind me*
Mood saya sekarang sedikit down. Perasaan..hurmm...sedikit kecewa dan menyesal. Aik? Menyesal pulak? Kenapakah? Wah...sangat banyak soalan yang hanya mempunyai satu jawapan sahaja. Terlajak kata, buruk padahnya. I asked someone a question just now, well I could say sort of a stupid question. Atau dalam bahasa yang lebih senang difahami, saya telah mengemukakan satu soalan yang boleh dianggap soalan bodoh kepada seseorang. Ia menjadi satu soalan bodoh kerana jawapan yang saya terima tidaklah seperti yang diharapkan.
As for me, harapan adalah satu perkara yang sangat menggembirakan. Walaupun pada hakikatnya perkara tersebut tidak mungkin jadi kenyataan tapi, ianya still boleh membawa sedikit kegembiraan. Mengapakah? Kerana saya ialah seorang yang percaya kepada keajaiban (believe in miracle). Salahkah atau susah sangatkah untuk memberi saya gambaran yang indah tentang masa depan saya?

Maka, langkah yang boleh saya ambil seterusnya ialah....FOKUS kepada kerjaya saya sepenuhnya. Sepenuhnya? Seperti agak kejam bunyinya, bukan? Wah..perlu memikirkan ayat yang lebih sesuai dari ayat tersebutlah. Atau mungkin saya perlu menjadi seseorang yang pentingkan diri sendiri (selfish)? *bukan jual ikan (sell-fish),okay?* Atau mungkin sudah tiba masanya saya memadam wishlist saya yang ke-10, ke-12 dan yang ke-13. Itu juga akan difikirkan.

Chop...emosi tiba-tiba berubah. Emo sekejap.

0 babbles: