Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

July 01, 2009

Reunion

Yezza! At last berjaya juga saya post this entry. Even dah macam a bit late tapi still nak post sebab malas nak simpan banyak drafts. Huhu. Ok let's go back to the topic. Last Sundays we (my boify and i) went for a picnic with Samurarians batch 20. I couldn't remember well that place. Rasanya Sg. Kemensah if I'm not mistaken. It's near to Zoo Negara. Overall, I was quite exhausted but it was fun. I had a great time with them!
I left my car at boify's house then waited for Kishi comel to come. Then gerak bersama by boify's car. Dah macam parents pulak kami. Parents yang ada seorang bayi yang comel dan sihat sebab Kishi tak boleh duduk diam. Tapi pelik la pulak kan sebab parents sangat kurus tapi anak sihat sangat. Haha. After that went to Kampung Melayu Subang to fetch Daong. Around 11.30 baru gerak ke venue. Fuh. Lambat jugak la sampai. But better late then never.
Ramai juga la yang datang walaupun tak semua sebab ada yang still di oversea dan ada yang sibuk dengan daily schedule. Tak sangka ada yang dah gemuk, ada yang dah slim and macam-macam lagilah! Then saya terus salin baju sebab tak tahan tengok air sungai yang mengalir. Semacam best kan. Mestilah teruja! Dapatlah juga saya bermandi-manda dengan Peah, Hannah and Didiey. Tapi air dia tersangatlah sejuk jadi saya tak tahan mandi lama-lama. Nanti takut kena asthma attack la pulak kan. Lepas mandi, kami makan. Siap ada barbeque lagi. Thanks to the organizer. It was so fun even though hujan. Anyways, let's see some of the photos taken.

Sila pilih pasangan masing-masing..

Thanks Paan for the very nice glasess..


Samurarians Batch 20. Anda masih boleh cam mereka ini??

Actually saya suka reunion Samura Batch 20. Sebab kalau ada reunion,boify saya mesti pergi jugak. Then saya mesti dapat jumpa boify saya. Errr....Why??Kamu rasa?Till then.

Konon-konon nak buat cover cd drama..Credits to Didiey for the pic!

0 babbles: