Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

July 18, 2009

Midnight Entry

Baru sahaja bergayut dengan si dia. Baru beberapa hari rasa macam dah bertahun. Rindu yang amat. Really miss him so damn much! Nak update panjang-panjang tapi terasa sangat letih. Letih bergayut dengan si dia di telephone. So many things untuk diceritakan dan dimengadukan. Maklumlah..He is my shoulder to cry on. Oklah. So many things to be shared. Rasa macam last night saya ada post an entry tapi bila tengok tak ada lah pulak. So esok sajalah saya ceritakan kepayahan saya disini.Tapi tak mengapa sebab selepas ini saya akan ke kawasan yang lebih dahsyat. Oklah. Mahu berambus sudah. Tomorrow sajalah saya post entry yang best. Till then.

0 babbles: