Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

June 22, 2009

Yummy!!

I woke up this morning dengan perut yang sangat lapar. Maklumlah last night tak makan nasi pun. So pagi tadi buat French Omelet tapi version saya. Saya jumpa resepi ni masa saya part two dalam one of the cooking book yang saya baca. Jadi resepi ingat-ingat lupa sebab just go through and tak salin. Lagipun dah lama tak buat. So saya modified jadi Malay version French recipe. This meal sangat sesuai for those yang lapar tapi tak nak makan heavy meal macm nasi lemak or lontong or whatever. Sangat kenyang makan omelet ni sebab dalam omelet ni ade daging and kentang yang dah disaute bersama garlic, onion and black pepper dan dimakan bersama mayonnaise and sauce. Ditambah pula segelas orange juice. Sedap! You guys should try this.

What do you think? Want the recipe? Just ask me! Till then.


0 babbles: