Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

June 23, 2009

WISHLIST

Hanya tinggal sehari sahaja before tomorrow. Ada apa dengan tomorrow? Yezza. Esok ialah hari yang saya tunggu-tunggu setiap tahun. Bukannya apa, I'm just grateful sebab saya sudah 23 tahun hidup dan masih lagi dapat meneruskan kehidupan even though kehidupan saya tidaklah menarik seperti orang lain. But still, it's my life! Setiap kali birthday, macam biasalah. I'll make a wishlist fo me. Tapi tahun ni saya tak rasa macam nak share with everyone else. Tapi one of the wishlist dah pun saya dapat which is a pair of new earing. Actually saya pun pening memikirkan tentang wishlist sebab saya semacam dah dapat apa yang saya nak. Baju raya for this year pun sudah ada 3 pasang. Perfume baru pun dah ada. Kasut pun dah menimbun. Wallet pun dah ada lebih dari satu. Handbag pun dah ada lebih dari cukup. Hmm...so this year saya just wish for something that will make my life much more better. But what is it? Let it be a secret.
Oh ya! Saya nak share something dengan kamu semua. Pagi tadi saya bangun tidur then tengok dekat luar,lantai dekat porch basah which means hujan tapi saya tak sedar sebab after buat breakfast and solat subuh, saya tertidur balik. Maybe masa saya tidur kot hujan. Then saya tengok dekat laman rumput. Wah..sangat cantik! Penuh dengan cendawan yang tumbuh lepas hujan. Cantik tau. Kalau tengok dari atas macam rumput with white polka dots. Cantik. Serious!

Sebenarnya sangat banyak lagi cendawan. Tapi laman tu besar sangat and saya just ambil gambar pakai handphone camera only. So tak dapat ambil gambar yang cantik lagi sharp. Anyways, i love it. I'm imaging myself being as tiny as I could like Alice in her adventure in Wonderland. Why? So that I could build my home from mushroom. Sangat comelkan? Mushroom jadi rumah kita with a tiny window and chimney. But I just wish I could. Or maybe I should put that in my birthday wishlist..Sudah gilakah saya ini? Terlebih berfantasilah!Well...Saya memang begitulah! Till then.


0 babbles: