Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

June 26, 2009

Quickie

Semalam my niece tanya something yang buat saya rasa "Erk??!!".One of her friends asked subject ape yang saya nak ajar untuk class tuition nanti. That's why saya hanya mampu jawab "Erk??!!". Entah zaman bila saya ada cakap saya nak buat class tuition ni. Pandai-pandai je my niece mengiklankan dekat sekolah. Tapi benda tu buat saya terfikir untuk mencari duit lebih. Saya terfikir apa kata saya buat class masakan every weekend? But ade ke orang yang nak belajar masak sekarang ni? Orang lagi prefer makan di luar or just hire a maid. Bagi saya adalah penting untuk kita tahu dan pandai memasak sebab itu menjadi salah satu syarat yang penting untuk bergelar seorang isteri. Bak kata pepatah, kalau nak pikat hati suami, kenalah pikat perut dia dahulu. Tapi masih adakah orang yang berfikiran macam saya?Entahlah. Saya pun tak tahu.
Anyways, I'm going back to Melaka today. I have to pack my baju-baju and have to be well prepared before start working this coming Wednesday. So I have only like 4 days to rest. Haih~
I will not be able for 4 days,maybe... But don't worry I will post an entry as soon when I come back.

2 babbles:

pphoenix said...

laa u nk blk melaka dh ke
br nk blaja masak ngn u
lol

Akmar Amon said...

erk..balik amek baju je.. then dtg seremban balik sebab i keje kat Bangi.