Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

June 24, 2009

Happy Birthday

Pejam celik pejam celik dah 23 dah umur saya. Sungguh tak sedar rasanya baru semalam saya masuk secondary school,ambil SPM, masuk university..Sedar-sedar dah tua dah saya. Firstly thanks everyone for your wish! My family, Mr. Z, Elsa, Anez, Dilla, Ben, Mayo, Joe, Kishi, Nurin, Liza, Ainul, Khalida, Amad, Farini, Peah dan ramai lagi. Sorry if tak mention your name sebab ramai sangat! Secondly thanks to my beloved sis sebab belanja saya makan steamboat semalam. Kenapa semalam? Sebab dia tahu hari ni saya nak puasa because today is first of Rejab. So sy puasa. Berbalik pada cerita steamboat, Yes! Saya makan dengan sangat banyaknya! Err..betulkah itu saya? Bukankah saya sedang mahu mengurangkan berat badan? Tapi sebab semalam saya happy, saya melantak sampai perut saya overload. Thanks Along. Next time boleh belanja lagi. By the way, nak share gambar semalam.

Sebelum....


Selepas....


Sangat kenyang! Oh ya! Baru saya teringat. Hari ini keluar Transformers 2. Nak menonton cerita tersebut la. Teringat pulak back in 2 years my friends belanja saya tengok Transformers dekat I-Max for my birthday. Huhu..Till then~


4 babbles:

matamata said...

Happy b-day!! meh le jumpe aku,bleh aku blanja transformers lg!

Akmar Amon said...

boleh2...aku pun start keje rabu nih...huhu..

nurin nunu said...

haaapppyy bufffddaayy skali lagii!!!

:*

Akmar Amon said...

thanks nurin..happy becoming birthday to u...