Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

April 24, 2009

24th April 2009

Sudah lama rasanya tidak mengupdate blog. Hari-hari semacam busy doing house chores. Well..nothing much to share. Last Monday I went to Shah Alam to settle some tasks. Then berjumpa dengan orang-orang yang dah lama saya tak jumpa. Rindu sangat dekat Kolej Teratai 3. But then time saya datanglah nak ada makhluk asing yang menggigit. Sempat ke office kolej membuat aduan bersama Ainul. Budget macam bilik sendiri je. Haha. Sepanjang di sana saya stay di bilik Ainul but then tidur dibilik Umi. Takut digigit. Tapi dah kena pun. So itchy!
4 hari 3 malam di Shah Alam sangat best. Dapat hang out dengan rakan-rakan. Menonton filem Monte Cristo version 1934 yang sangat simplified bersama Azmah. Berpicnic dibelakang kolej sambil menikmati hidangan lauk tengah hari yang sama...Haha..gile macam gay. Semua nak sama.
Walaupun ada tasks yang perlu difinishkan, tapi masih sempat pergi ke Metrojaya warehouse sale. Guess what? Saya telah membeli seluar GAP corduroy yang sangat cantik,hasil hasutan Azmah dan Beben. Huh..nasib baik seluar tu sangat cantik..Kalau tak...memang tidak akan dipurchase oleh saya. Sepanjang di warehouse sale, sangat tergoda dengan perfume. Maklumlah saya memang gemar perfume. Tapi sebab I'd already have a new Paris Hilton-Just Me edp yang tidak disentuh lagi, saya batalkan segalanya. Kalau tak, dah lama saya ke ATM machine dan merembat Kylie Minogue-Sweet Darling yang tersangat sweet tu. Sabar..akan saya dapatkan..soon..haha..
Oklah..got things to do. Nanti saya update lagi. Till then~
Assalamualaikum.

0 babbles: