Akmar loves Hafiz who loves Akmar

Daisypath Anniversary tickers

The greatest gift ever

Lilypie First Birthday tickers

FOLLOW MINE..I'LL FOLLOW YOURS!!

March 11, 2009

Penat Tapi Happy-Part 2

Mari sambung balik. Oh ya sebelum tu saya nak make a cofession here. After having quite a hard time with him, now we're going back together like before. Kami bergaduh ada sebabnya. Yela, I have a bone to pick not just simply tetiba cari pasal, right? Pada yang tak berapa nak faham apa yang saya rasa, mesti menganggap saya ni watak jahat dalam sebuah drama. Tapi hanya saya yang tahu apa yang saya rasa.
Back to the topic. Penat la semalam berice skating. Saya tak tahu pun yang saya boleh bermain ice skating dengan jayanya. Maybe sebab sebelum ni saya seorang skater. Yup. Saya suka bermain rollerblade. Tapi entah kemana perginya rollerblade kesayangan saya tu. Semalam agak seronokla walaupun berkejar-kejaran dengan Encik Zaffan. Yela, bila saya pergi dekat dia, dia terus pergi ke tempat lain. Tinggallah saya keseorangan. Lalu saya pun menyibukkan diri dengan his classmates. Dia mahu saya berbaik dengan his girl classmates. Mula-mula memang saya tak suka tapi sebab dia suruh, saya pun try my best. At the end, saya manage get along dengan diaorang semua. Mesti dieorang anggap saya sombong. Biarlah. Baru kenal takkan nak terus tunjuk baik, kan? Saya pun ajar diaorang skating walaupun taklah sehebat manapun saya ni. One problem now is tangan saya sakit sangat! Semalam kaki saya. Tapi hari ni dah okay dah kaki. Tangan pulak sakit. Maybe sebab semalam pegang tangan kawan dia. Dia pegang tangan saya sangat kuat. Huhu.. Saya ni dahlah fragile gitu. My BEL lecturer pun panggil saya "fragile girl". Now dah bengkak dah tangan. So sad. Bertambah sedih sebab he seems doesn't care about it. Maybe sebab dia sayang sangat kawan dia kot. Saya sakit pun tak pe.=,(
Nak share photos lah!

Ned (nampak separuh je), Jai, Semut, Encik Zaffan, Me, Melor, Mayo, Goben And Zaim. Thanks to Ghani the photographer.

Me, My B and Jai yang struggle



Goben, Nell, Wani (kot..not sure her name), me and Nisa at the back.

0 babbles: